top of page
  • תמונת הסופר/תלילה בן הרוש

אלת הגן הנסתר - סדנת נשים


סדנת עומק תהליכית לנשים - להביא את הרכות, לחוות את הלביאה להיות האישה שאני

במהלך הסדנא נלמד, נחווה ונתרגל את דרכה המיוחדת של הטנטרה, כדרך להעצמת האלות שאנחנו. החל מלימוד מעמיק של רזי המיניות הנשית – פיתוח יכולות חדשות בתחום המיניות וכלה בניתוב ותיעול אנרגיות החיים שלנו למימוש אמיתי של השאיפות והפוטנציאל האישי של כל אחת ואחת.

במהלך המפגשים, נלמד להעצים את הפוטנציאל הטבעי שלנו, לחדד את יכולתנו בהתנהלות שלנו במסע חיינו, נגלה את החוכמה, את הידע הקדום, את יכולת הריפוי שיש לי לתת לעולם – ולעצמי.

נחווה כלים ודרכים חדשות להביא עוצמה ורכות אל תוך ליבי וגופי. נאפשר לאנרגיה שבי להיות כשלהבת המדורה וליצור מתוכי את יצירת החיים עצמה. נתבונן פנימה על כל קשת התחושות, הרגשות, המחשבות שמלוות אותי – ניתן להם מרחב בטוח וביטוי.

המיניות היא אנרגיית חיים שפועמת בי. נתחבר אליה מתוך מקום אוהב, מקבל, חסר שיפוטיות או אשמה… נמצא לה מרחב נעים ונכון בגוף, תוך כדי ריפוי והכלה של הכאב שגם הוא חלק מתוך מסע חיי.

נחבר אותה אל הלב… כמו היינו טווות את חוטי השני ברוך, יופי ועדינות.

הסדנא נמשכת חודשיים וחצי, נערכת בפרדס חנה (במרחק הליכה מתחנת הרכבת). וכוללת שמונה מפגשים שבועיים עוצמתיים, מרגשים ומאתגרים, אשר כל אחד מהם עוסק בהיבט אחר של עולמנו הנשי. בנוסף, כוללת הסדנא התירגול מיוחד לבית, בעזרתו נבחן ונשפר את היכולות שלנו.

אלת הגן הנסתר מיועדת לך. את שמבקשת למצוא את המפתח לעולם מלא בקסם, ידע עתיק ואהבה. את שיודעת שיש שם עוד מעבר ומרגישה בכל גופך את הרגע הזה של הכן!

8 מפגשים שבועיים בימי שלישי בין השעות 20:00-22:30 הסדנא מתקיימת בפרדס חנה.

מספר המקומות מוגבל!!


17 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page