top of page
  • תמונת הסופר/תלילה בן הרוש

גם לחזור לשגרה לוקח רגע

עודכן: 18 באפר׳ 2021

חזל"ש או סוג של חזרה לשגרה.

לפני שנה זה קרה הכול השתתק במכה אחת, האקזיסטנס שם לי ברקס אחד גדול על החיים, מימים צפופים מלאי משימות עבודה תוך כדי שאני מג'נגלת את המשך גידול הילדה במקביל לעבודה הכול הפסיק דמם, הסגר הראשון התחיל והביא איתו זמן ארוך של שקט והתכנסות פנימה עמוק לתוך הבית והמשפחה לקח די הרבה זמן לקבל את הסיטואציה, כל הלקוחות שהיו איתי ביח"צ באירועים או כאלו שאני מלווה באופן אישי פשוט התאיידו נעלמו לתוך האי ודאות הבלתי נגמר שהיה מהול בפחד ובהלה מהעתיד לבוא.

אחרי חודש כבר התחלתי לנוח לתוך הסיטואציה ואפילו להינות זמן של בית נטו, הרבה עם הילדים הרבה עם הבן זוג היה בזה משהו מאוד נעים ורגוע.

כשהוא הסתיים שוב הסתגלות לילדים במיוחד לקטנה שפעם ראשונה דווקא בשנה הזו החלה מסגרת חדשה סוג של תחושה שהנה עברתי באמפר ומכאן הכול יתחיל לחזור( אופטימית ללא תקנה ) הסגר השני כבר בא בתחושות מעורבות ואיכשהו בכל זאת עדיין הצלחתי להינות בן הזוג שלי חזר לעבוד ונשארתי רק עם הילדים, פתאום החיים שלי נהיו רק בית וילדים, כל מה שהיה חלק ממני נעלם נשאר רק אמא ורעייה ...התחיל להרגיש ריק, בסגר השלישי כבר תחושת חנק די קשה הציפה אותי כבר פחות חיפשתי איזה דברים כייפים אןכל לעשות עם הילדים ויותר הפך לרק לעבור את היום במינימום ויכוחים וכמה שיותר חיוכים והנה גם זה עבר לקחתי שבוע שבוע וחצי סתם להינות מזה שיש לי רגע לבד שאני יכולה לשבת במשך שעה מבלי לכבות שריפה כזו או אחרת ...עכשיו הגיע הזמן שבהחלט אפשר לחזור לשגרה התחלתי לדבר עם לקוחות, שוב לקבוע פגישות לחשוב האם אפשר לחזור לעשות את סדנאות היח"צ , מרגישה עכשיו בעיקר תנו לי דקה להתרגל שוב😄

כן גם החזרה לשגרה שהייתי בטוחה שאשעוט עליה קורית בקצב איטי עם יותר מחשבה בעיקר על איך לחזור אבל קצת אחרת איך לייצר לעצמי שגרה נעימה יותר, רגועה יותר איך לשלב בין כל הכובעים שאני מחזיקה מבלי לוותר על זמן לעצמי.

אם יש משהו שהשנה הזו לימדה אותי שבכדי שאוכל להמשיך לתת את הטוב שבי למשפחה ולעבודה, חייבת לזכור בתוך השגרה לתת זמן לעצמי, לעשות מה שנכון לי ולא רק "מה שצריך"

חזל"ש מהנה לכולם אני כאן לשירותכם בכל ענייני יח"צ ושיווק העסק בצורה אישית שמותאמת בדיוק לך ולך.


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page