top of page
  • תמונת הסופר/תלילה בן הרוש

מה זה הודעה לעיתונות ואיך אתם יכולים להשתמש בזה בעסק שלך





הודעה לעיתונות ( קומניקט ) היא הודעה שנשלחת לעיתונאים ואנשי תקשורת בכדי ליידע על תחום , נושא מסוים שלדעת הכותב יכולה לעניין את הציבור ולשמש בסיס לכתבה עיתונאית.


ההודעה חייבת להיות מתומצתת ויחד עם זאת לכלול מספיק מידע שבעיקר יסקרן ויגרום לעיתונאי בצד השני לרצות לקבל עוד מידע וליידע את הכלל בנושא.

הודעות לעיתונות מופצות באמצעות מערכות שליחה שמכילים את כל אנשי התקשורת כגון סקופר, יפעת תקשורת וכדומה.


ניתן כמובן לשלוח הודעות לעיתונות באופן פרטני אחד אחד רק לעיתונאים שאיתם מעוניינים לייצר כתבה כזו או אחרת.


עיתונאים מקבלים ביום עשרות הודעות לעיתונות מגופים שונים שרוצים לקדם עסקים ואנשים באמצעות התקשורת ולכן כאשר שולחים הודעה לעיתונות חובה לבצע פולואפ ולייצור קשר טלפוני לוודא את קבלת ההודעה וגם על הדרך להכיר עיתונאים שמקושרים לתחום שלך ולהתחיל לייצור קשרי עבודה שישרו את שני הצדדים.


כל עסק גם אם הוא עסק קטן , גם אם מדובר בעצמאי יכול לשלוח הודעות לעיתונות, ולהתחיל לייצר לעצמו יחסי ציבור באופן עצמאי, לעיתים דווקא אותם עסקים קטנים עם סיפורים מעניינים יכולים לעניין את העיתונאי שאיתו אתם בקשר.


הודעות לעיתונות חייבות לכלול בתוכן תמונות ( בפיקסלים גבוהים) שכוללים גם קרידיט לצלם , סרטוני וידאו וכל מידע ויזואלי שיש לכם , משפט פתיחה מנצח ומסקרן שיגרום לכל מי שמקבל את ההודעה להמשיל לקרוא.

פרטי יצירת קשר ואתר.

לפעמים יפרסמו חלק מהמידע שמסרתם לאייטם קצרצר בכרוניקות אירועים או מקומונים , לכתבות עומק וראיונות כבר קשר טלפוני וציפיות האחד מהשני יהיו כבר הכרחיים.


כאשר מפיצים הודעה לעיתונות אפשרי להכניס אותה גם באתרי מאמרים, וכמובן להעלות לבלוג באתר.




פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page